פרק 31

איך להגדיל קהל עוקבים ברשת החברתית

כל מה שחשוב וחובה לדעת כשרוצים להגדיל את קהל העוקבים ברשת החברתית

בפרק הזה שלי מרכוס מדברת על כל מה שחשוב וחובה לדעת כשרוצים להגדיל את קהל העוקבים ברשת החברתית. איך עושים את? מה נחשב לתוכן שמגדיל קהל עוקבים? איך לכתוב תוכן כזה? הכל נמצא בפרק!

  • עובדים באופן עקבי- חשוב מאוד לשמור על עקביות בפרסום התכנים. לא להיעלם פתאום מהרשת, לייצר תכנים בימים ושעות קבועות שמכניסים לריתמוס קבוע, יוצרים אצל קהל העוקבים תחושה של המתנה לתוכן הקבוע שלכם. יצירה של פינה קבועה, ביום קבוע, מרגילה את קהל העוקבים לחכות לתוכן ולעקוב אחריו. 
  • עובדים בצורה מסודרת- סדרו לעצמכם פוסטים ותוכן מאורגנים (וגם השאירו מקום גמיש לתכנים אותנטיים בזמן אמת) ארגנו לעצמכם את סוגי הפוסטים והתכנים שאתם רוצים לכתוב, לפי הצרכים של העסק שלכם באותו חודש. עבדו מסודר. הכינו תוכן מראש. קהל העוקבים אוהב את הסדר הזה, עוקב ומספר לחברים. 
  • מייצרים תוכן שמגדיל קהל עוקבים- התוכן עצמו מעניין, כתוב באופן ייחודי לכם, אותנטי ומקורי. כתבו תוכן יצירתי, אל תעתיקו מאחרים, תביאו את עצמכם באמת, כפי שאתם אל הרשת החברתית.

איזה תוכן מגדיל קהל עוקבים?

  • תוכן אותנטי שמדבר בגובה העיניים ובצורה מקרבת- אותנטיות מנצחת ואי אפשר לזייף אותה. פשוט תהיו אתם! כתבו באופן שבו אתם מדברים בחיים האמיתיים, תתבלו בהומור (אם זה מתאים לתוכן) שתפו את המתרחש בלב ובקרביים שלכם והביאו את החיים שלכם לקדמת הבמה. 
  • תוכן שמעורר הזדהות- זה תוכן שאנשים משתפים, כי אתם הוצאתם להם את המילים מהפה, כתבתם אותם בצורה הכי טובה שיש, העזתם לכתוב אותם, אתם משמשים אלה שנושאים את הקול החוצה. קהל העוקבים מאוד מעריך תוכן שמעורר הזדהות, פוסטים של דיעה, אני אקדיש לכך פודקאסט נפרד- איך כותבים פוסט דיעה נכון, בלי למשוך יותר מידי אש (: 
  • ערך- כאן מגיעה ההזדמנות שלכם להביא את המתנות. את הידע. את המקצועיות. אתם כעצמאים, כאנשי מקצוע, מחזיקים בידע שאין לשאר קהל העוקבים. תביאו אותו, תשתפו ממנו ותחלקו עם הקהל ערך. הערך צריך להיות ישים, משהו שכל מי שקרא עכשיו את הפוסט יכול לעשות בבית, או לקרוא בצורה מאוד פשוטה. ערך שמחלחל פנימה. טיפ הזהב. תוכן שלא שוכחים. תהיו אלה שמביאים את הערך למדיה החברתית.
  • מקוריות ויצירתיות– האלגוריתמים אוהבים את זה! גם של הרשתות החברתיות וגם של גוגל… הם מזהים תוכן מקורי, לא מועתק ומקדמים אותו. תהיו מקוריים, תקדמו יצירתיות ברשת החברתית, תכנים כאלה מביאים לשיתופים שמגדילים את קהל העוקבים ומספרים לחברים שלהם על הפוסט המקורי שהם קראו עכשיו

 האזנה מהנה

קישור לדף הסיפורים של שלי מרכוס 

לכל הפוסטים האחרונים על כתיבה יצירתית: